21 február, 2013

Túrós sajtos rudacskák




Ezt a receptet szilveszter elött kaptam egy kedves ismerösömtöl Gabriellától, akit a Facebookon ismerhettem meg, azóta már sokszor megsütöttem, nagyon egyszerü, elronthatatlan és fiiiinom.
Mivel a tészta elözö nap elkészíthetö, de nekem már Volt 2-3 napig is a hütöben, semmi baja nem lett, mivel tojás nincs benne, így nyugodtan mertem tartogatni. 
 
Hozzávalók:
25 dkg t.túró
25 dkg vaj v. margarin
30 dkg finomliszt
1 teáskanál só,
1 teáskanál sütöpor
 
kb. 5 dkg reszelt sajt
      1 tojás a kenéshez
 
ezeket összegyúrni, éjszakára hütöbe tenni,
 másnap elnyújtani és megszórni reszelt sajttal, lehet füstölt is, és meghajtogatni, mint a leveles tésztát, de csak egyszer, majd vissza a hütöbe.
 majd újra elnyújtani, megkenni tojással és megszórni sajttal, derelyemetszövel, vagy pizzavágóval tetszés szerint feldarabolni, a tepsiben lehet öket egész közel rakni, mert nem oldalra, hanem felfelé terjeszkednek,
190 °C-on  15 percig sütni.
 (Ez sütö függö, mindenki ismeri  saját sütöjét *-*)

Jó étvágyat kíván!


Nincsenek megjegyzések: