16 november, 2013

Citromos fokhagyma szirup




Valamelyik nap találtam ezt a recept, de éppen csak feljegyeztem a hozzávalót, és most nem tudom pontosan hol is leltem rá.
Még most készitettem elöször, így a hátásról még nem tudok beszámolni, de majd pótolom.
Állítólag nagyon jó érfal tisztító, koleszterin problémákkal küzdö betegeknek nagyon ajánlott és általánosságban véve is jobb közérzetet biztosít, már a kúra ideje alatt is észre vehetö.

Hozzávalók: 5 db bió citrom
                   30 cikk fokhagyma
                   1 liter víz

A citromost jól megmostam, a fokhagymát megpucoltam, késes turmixszal az egészet pépessél turmixoltam és felöntöttem egy liter csapi vízzel, majd addig melegítettem, míg felbuggyant, aztán hagytam kihülni, és végül sürü szürön leszürtem.
Most a hütöben pihen és egy-egy kupicányit kell belöle reggel inni.



Remélem tényleg olyan hatásos lesz, mint mondják.

Hatásos gyógyulást kívánok vele!




Nincsenek megjegyzések: