12 november, 2013

Sajtos tallér





Edit Hunnál találtam ezt a receptet, aminek nagyon megörültem és köszönöm!
Nem rég vettem egy ostyasütöt, és már ideje volt kipróbálni, hát nem bántam meg, mert nagyon finom.
(A sütést mindenkinek ki kell tapasztalnia, még nekem sem tökéletes)

Hozzávalók. 30 dkg finomliszt
                    10 dkg vaj
                    15 dkg reszelt sajt (ízlés szerint, nálunk trapista a kedvenc)
                    1/2 kávéskanál szódabikarbóna vagy sütöpor
                     1 púpos teás kanányi só
                    2-3 evökanálnyi tejföl, hogy jól gyúrható tészta legyen
                     Köménymag, aki szereti


A hozzávalókból rugalmas tésztát gyúrunk, kicsi golyókat formáztam, és már süthetö is, minél vékonyabbra sütjük annál ropogósabb lesz. 

Nálam ilyen sütöben sült, de hagyományos ostyasütövasban is lehet.


Nem lehet abba hagyni, mert finom :)

Jó nasit kíván! 

Nincsenek megjegyzések: