09 április, 2014

Kenyér Chips


Általában sikerül kenyér és zsömle sütés terén túl teljesíteni az igényeket, így mindig marad meg valamennyi, zsemlemorzsával már el vagyok látva minimum egy félévre, így valami másra szerettem volna hasznosítani a megmaradt kenyeret és zsömlét.
Régebben vettem kenyér Chips-et és az jutott eszembe, hogy készítek azt belöle.


Különös recept nincs, mert mindig változó a maradék mennyisége.


Vékony szeletekre (szeletelöve 5-7 mm-esre) vágom a szikkadt kenyeret vagy zsömlét ,vagy kiflit, lehet magvas is teljes kiörlésü is, szóval teljesen mindegy.

Zöldfüszeres vajjal megkenem nagyon vékonyan és sütöpapírral bélelt tepsibe rakom öket.

200 fokon 8-10 perc alatt kész.

Utólag 4 tepsivel lett, amikor az utolsó is kész lett, összeborítottam az egészet egy tepsire és a lekapcsolt sütöben hagytam még száradni. a sütö ajtaját résnyire egy fakanállal kitámasztottam, hogy a lecsapódó pára ne puhítsa vissza a kenyér szeleteket.


Olyan nehezen lehet abba hagyni, mert tényleg finom :)

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések: