25 július, 2015

Cukkinis csirke


Hozzávalók 3-4 személyre

2 db kisebb cukkini
1 csomó zöldhagyma
4 db csirkecomb filé (vagy 40-50 dkg hús, ami éppen kedvence a családnak)
2 cikk fokhagyma
só, bors, csipet piros paprika, borsika fü, vagy tárkony
1 evökanálnyi rizsliszt
sütéshez kacsazsír

1.A húst csíkokra vágom, és ha lehet elözö este befüszerezem, majd hütöben tartom sütésig.
2. a cukkinit csíkokra vágtam, hirtelen megsütöttem kacsazsíron wokban, félretettem, 
friss hagymát szintén hirtelen megsütni, félre tenni, 
3. majd az elöre füszerezett húst (nálam most csirkecomb filé, apróra vágva 2 cikk foghagymával pácolva) is hirtelen megsütöttem, hozzáadtam a hagymát és kb. 1 dl vizet, fedö alatt párolom.
4. A cukkinire szórtam 1 evökanál rizslisztet összekavartam a csirkehúshoz kevertem és összerottyantottam, persze közben füszerezem, só, bors, kicsi piros paprika és borsikafü, vagy tárkony

Rizzsel vagy bulgurral tálalom, de tésztával is szerintem finom lehet (Reg-enor diétánál, bulgur, hajdina, köles)

Jó étvágyat kíván hozzá!

Nincsenek megjegyzések: