10 október, 2015

Kókuszos formában sütve



Hozzávalók: 40 dkg finomliszt
                        25 dkg vaj, vagy Rama
                        12 dkg porcukor
                         1 csg. sütöpor
                         10 dkg kókuszreszelék
                         1 csg. vaníliás cukor
                         1 egész tojás

Összegyúrni, fél órát hütöben pihentetni és kicsi formákba nyomkodni,
190 fokon 13-15 perc alatt készre sütni.
(A forma tetszöleges, én most kicsi kagyló és madeleine formában sütöttem.)

Jó étvágyat kíván hozzá!

2 megjegyzés:

Éva írta...

Tetszik hogy formában sütötted! Kifogom próbálni az unokáim nagyon szeretik a kekszeket így is elfogadják biztos:-))

Unknown írta...

En most sütöttem meg èppen.Annyit valtoztattam rajta,hogy a tesztajaba keves tejfölt tettem.