24 december, 2015

Karácsonyi Muffin


Hétvégére sütöttem próbaként ezt a Muffint, nagyon finom lett, és még 3 nap után is puha, nem szárad ki, így elöre is lehet vele dolgozni.

Hozzávalók: 12 darabhoz
                     40 dkg finom liszt
                     12 dkg cukor
                       2 evökanál kakaópor
                       1 teáskanál fahéj
                       1 csg. vaníliás cukor
                       3 dl tej
                       0,5 dl tejszín
                       1 dl étolaj
                       2 db egész tojás
                       3 evökanál baracklekvár
                       1 csg. sütöpor
                       1 teáskanál szódabikarbóna
                       6 dkg aszalt szilva, apróra vágva
                       5 dkg durvára vágott dió, esetleg megpirítva

                       10 dkg tortabevonó
                        egy kevés zöld és piros marcipán massza díszíteni

1. A sütöt elömelegítettem  180 fokra, a muffin formákat elökészítettem.
2. Egy tálba összekeverem a tojást, cukrot, tejet, tejszínt, olajat és a baracklekvárt, a lisztet, kakaót, fahéjat, sütöport és szódabikarbónát, diót egy másik tálban szintén összekeverem, majd a folyékony masszához adom, alaposan átkavarom és azonnal a formába töltöm, 1-1 evökanálnyit teszek minden formába, szórok egy kevés aszalt szilvát rá, és egy másik evökanálnyival befedem, 25-30 perc alatt készre sütöm.

Kihülés után csokival bevonom és kidíszítem, nekem ilyenek lettek, a csoki nem volt sajnos elég folyékony, így látszik az ecset helye :)

Kellemes Ünnepeket kívánok ezzel a Muffinnal Minden Kedves Olvasómnak! :)


Forrás

Nincsenek megjegyzések: