11 január, 2017

Halfilé kínai bundában


Ezt a fajta panírozást még nem próbáltam hallal, de mondhatom, hogy az is meg fogja enni a halat, aki eddig biztos nem ette, mert egyáltalán nem hal ízü lesz, hanem valami nagyon finom ....

Hozzávalók: 50 dkg halfilé (nálam ez most harcsafilé volt)
                     12 dkg finom liszt
                     12 dkg kukorica keményítö
                     1 mokkás kanál só,
                        csipetnyi bors
                     1/2 csomag sütöpor
                     230 ml víz
                     25 dkg Ghi vaj, vagy olaj (Ghi vajjal persze finomabb lesz)
                     Szezámmag (elhagyható)

1. A halfilét vékony csíkokra vágtam, sóztam, borsoztam.

2. A lisztet, keményítöt, sót, borsot, sütöport elöször szárazon összekevertem, majd hozzáadtam
a vizet és egynemüvé keverem az egészet, Sürü, talán még a palacsinta tésztánál is sürübb masszát kell kapnunk. (Próbáltam a fotóval prezentálni, hogy kb. milyen sürü lesz)
3. A Ghi vajat, vagy olajat közepesen forróra melegítettem, nálam 9 fokozatból 5-6 között, és világosra sütöttem.  (mikor beletettem a forró zsíradékba, megszórtam egy kicsit szezámmaggal, ez még szépen beleragadt a bundába.

Jó étvágyat kíván hozzá! 



Nincsenek megjegyzések: